rama

ساخت وبلاگ

کسب و کارها به یک دفتر کار نیاز دارند و همانند یک ساختمان که مهم ترین لوازمش مصالح می باشد. یک دفتر کار نیز به لوازم اداری احتیاج مبرم دارد. این لوازم بخشی از آن ها است که شامل: صندلی کارمندی، میز کارمندی و نیم ست اداری می شوند.

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari nawerq بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1399 ساعت: 19:13

در این مطلب سعی می کنیم تا به مقایسه انواع روشهای مطالعه صحیح برای دانش جویان و دانش آموزان عزیز بپردازیم . تا کسانی که به دنبال بهترین روش مطالعه می باشند . با شناخت نکات مثبت و نقاط ضعف هر روش مطالعه بهتر بتوانند شیوه و سبک مطالعه و خواندن را برگزینند:

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari nawerq بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1399 ساعت: 19:11

با توجه به شلوغی شهر ها و در نتیجه ان شلوغی جاده های داخل و بین شهری ، امروزه استفاده از اپشن های اضافی خودرو اهمیت زیادی پیدا کرده است . در ادامه به سه مورد از این اپشن ها اشاره خواهیم کرد.

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari nawerq بازدید : 152 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 11:45

در دوران نه چندان دور تفاوت بخصوصی میان لپتاپ‌ها وجود نداشت، ولی در حال حاضر با توجه به نیاز کاربران در حوزه‌های گوناگون طبقه‌بندی لپتاپ‌ها هم تغییر یافته و شاهد سری‌های متفاوتی با کاربردهای مختلف هستیم.
لپتاپ‌های گیمینگ نیز یکی از این دسته بندی ها هستند. کما بیش همه شرکت‌های تولید کننده، لپ تاپ های گیمینگ را در خط تولید خود دارند. تولید لپ تاپ های گیمینگ همواره در حال افزایش است.

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari nawerq بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 20 فروردين 1399 ساعت: 20:11

آیا به خرید لوازم یدکی مگان نیاز دارید؟ اولین نسل مگان در سال 1995 توسط رنو رونمایی گردید که تا امروز چهار نسل نیز رونمایی شده است. سال 2006، نسل دوم مگان توسط شرکت پارس خودرو وارد ایران شد و از سال 1387 در ایران مونتاژ گردید. فروشگاه لوازم یدکی مگان، در زمینه فروش قطعات مگان به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب فعالیت می کند. قطعاتی که در این فروشگاه عرضه می شود، لوازم یدکی اصلی و اورجینال بوده و دارای گارانتی می باشد. کارشناسان فروش، لوازم اصل را جهت عرضه و فروش به صورت جزئی و عمده آماده می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید لوازم یدکی مگان در تهران، با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید و یا به مرکز فروش لوازم یدکی مگان در تهران مراجعه نمایید.


 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari nawerq بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 15:06